س

سرمٹ- Cermet

دھات کے مہین ٹکڑوں اور سرامک پر مشتمل ایک موٹی فلم جو متعین (فکسڈ) اور متغیر (ویری ایبل) رزسٹرز کی تشکیل میں استعمال کی جاتی ہے۔فلم کے پیسٹ میں، دھات اورسرامک کا تناسب ، فلم کی شیٹ رزسٹینس کا تعین کرتا ہے جسے اندرونی انسولیٹڈ بنیاد (جسے سبٹریٹ کہتے ہیں) پر چڑھا دیا جاتا ہے۔یہ سارا عمل بہت بلند درجہ ء حرارت پر سرانجام دیا جاتا ہے۔اس کے نتیجے میں حاصل ہونے والامزاحمتی ( زرسٹو(Resistive راستہ بہت مستحکم ہوتا ہے۔ اس کا ٹمپریچر کو ایفی شینٹ بھی بہت کم ،مثالی طور پر ±200oC/ppm ہوتا ہے۔

سینٹرل پروسیسر یونٹ- Central Processor Unit

سی پی یو کسی بھی کمپیوٹر نظام کا فعال مرکز ہوتا ہے۔ بہ الفاظ دیگر اسے آپ کمپیوٹر نظام کا دل بھی کہہ سکتے ہیں۔یہ ریاضیاتی، منطقی اور دوسرے اسی طرح کے افعال سرانجام دیتا ہے اور کمپیوٹر کی مجموعی کارکردگی کو منظم (کنٹرول) کرتا ہے۔ CPUبائنری ڈیٹا پر کام کرتا ہے جو اسے ڈیٹا بس پر، میموری یا ان پٹ آﺅٹ پٹ آلات کے ذریعے مہیا کیا جاتا ہے۔ڈیٹا اور ایڈریس معلومات، CPU کی گنجائش کے مطابق 8، 16،32 یا 64 متوازی بٹس پر مشتمل ہوتی ہیں۔
مائیکروپروسیسر CPUکی انٹگریٹڈ سرکٹ(آئی سی) نوعیت ہے اور یہ مائیکرو کمپیوٹر میں کنٹرولنگ آئی سی کے طور پر کام کرتا ہے۔

سی موس- CMOS

سی موس CMOS مخفف ہے "کمپلی مینٹری میٹل آکسائیڈ سلیکان "Complimentry Metal Oxide Siliconکا۔
(فیلڈ ایفیکٹ ٹرانزسٹر لاجک) آئی سیز کا ایسا خاندان ہے جو p اور n چینلز کی اضافہ شدہ حالت (Enhanced Mode) سے تشکیل دیئے گئے MOSFETs پر مشتمل ہے۔تشکیل کی یہ نوعیت ٹی ٹی ایل TTL اور ای سی ایل ECL کے مقابلے میں متعدد مخصوص خوبیاں فراہم کرتی ہے۔ان میں سے چند اہم خوبیاں یہ ہیں:
• پاور کا بہت کم خرچ( غیر عامل STATIC حالت میں تقریباً10nW فی گیٹ)۔
• سپلائی وولٹیج کی وسیع حدود(+3V سے +18V تک)۔
• بہت زیادہ فین آﺅٹ (کم از کم 50)۔
• نائز سے بچاﺅ بہت عمدہ (سپلائی وولٹیج کا45%)۔